مدت زمان تحویل و شیوه حمل:

شهر تهران: ۱ تا ۴ روز کاری مناسب با کد پستی قیمت متغییر است ، حومه تهران پست پیشتاز (در وارد کردن کدپستی دقت نمایید).

  1. شهرستان ها: ارسال توسط پست پیشتاز و تحویل به اداره پست ۱ تا ۴ روز کاری، دریافت مرسوله پس از تحویل به پست ۳ تا ۴ روز کاری.

در صورت عدم حضور در ادرس و یا درج ادرس اشتباه که در هر شرایطی مرسوله برگشت بخورد، هزینه ارسال و حمل و نقل از فاکتور کسر، الباقی حساب طی ۴۸ ساعت به حساب مشتری استرداد خواهد شد.

  • مرسولاتی که توسط پیک ارسال می شوند بین ساعت ۱۲ ظهر لغایت ۲۰ تحویل می شوند.
  • مرسولاتی که توسط پست ارسال می شوند مناسب با قوانین و تعهد اداره پست چمهوری اسلامی ایران تحویل می شوند.
  • در ایام تعطیلات رسمی و یا شرایط ویژه آب و هوایی سفارشات با تاخیر  ارسال خواهند شد.

نحوه پرداخت وجه

پرداخت اینترنتی به چه صورت است؟
پرداخت با درگاه بانکی امن ، با تمام کارت های عضو شتاب. اطلاعات حساب و کارت شما به هیچ عنوان در فروشگاه اینترنتی گوشی مرکزی ذخیره نخواهد شد و به طور مستقیم به درگاه بانک متصل می شوید.

کاربران عزیز سایت فروشگاه اینترنتی گوشی مرکزی می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هم اکنون، با تمام کارت های عضو شتاب امکان خرید اینترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

  • شماره ۱۶ رقمی کارت
    این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.
  • رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
    برای پرداخت اینترنتی باید از قبل رمز دوم (رمز پویا) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
  • کد CVV2
    این کد عدد ۳رقمی و ۴رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تاریخ انقضا
    تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات

ضمانت ۷ روز بازگشت کالا

در راستای ایجاد سرویس های ارزش افزوده، این امکان را ایجاد شده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می شود.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.

آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده به اتمام برسد، و امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.

انصراف از خرید

در صورتی که خریدار، پیش از ارسال کالا، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً بخش پشتیبانی را از تصمیم خود آگاه سازد. در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اگر بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی که بسته بندی و پلمپ کالا باز نشده باشد و تگها یا برچسبهای کالا جدا نشده باشد، مشتری میتواند تا حداکثر ۷ روز کالای دریافتی را با هماهنگی واحد پشتیبانی به ما برگرداند. ( انصراف از خرید کالاهایی که به سفارش مشتری و یا به تعداد بالا برای ارسال موجود می شوند را شامل نمی شود )

لازم به ذکر است در این صورت هزینه ی ارسال اولیه ی کالا به مشتری و هزینه ی بازگشت کالا بر عهده ی مشتری بوده و بعد از کسر هزینه ی ارسال، باقی وجه را به طور میانگین تا ۷۲ ساعت بعد واریز خواهد کرد.

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

خریدهای شما را با بسته بندی مناسب و ایمن ارسال می کند و هرگونه حادثه در مراحل ارسال کالا که منجر به آسیب دیدگی کالا شود به عهده ی شرکت حمل کننده است و در صورت تأیید شرکت حمل و نقل مبنی بر ایمن نبودن بسته بندی یا آسیب دیدن در این مرحله، خسارت را جبران میکند.

عیب فنی و مغایرت در سفارش

برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت داشتن عیب فنی (مشکلاتی که در علمکرد کالا وجود داشته باشد) در صورتی امکانپذیر است که مشتری تا ۷ روز پس از دریافت کالا با پشتیبانی تماس بگیرد.

در صورت وجود هرگونه آسیب دیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تاریخ دریافت کالا با پشتیبانی تماس گرفته و ما را از این مشکل آگاه سازد.

برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت عدم همخوانی با سفارش ثبت شده مانند رنگ کالا یا سایر مشخصات ظاهری، در صورتی امکانپذیر خواهد بود که از کالا استفاده ای نشده باشد.

وقتی مشتری میتواند بدون بازکردن بسته بندی، مغایرتِ محصول را با سفارش خود تشخیص دهد؛ رسیدگی به درخواست او درصورتی ممکن است که کالا را از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه ی خود خارج نکرده باشد.

شرایط بازگشت کالا

برای بازگشت دادن، باید کالا به خوبی در جعبه و کارتن اصلی خود بسته بندی شده و لوازم جانبی به همراه فاکتور، گارانتی و… همراه با محصول ارسال شود. برچسب زدن و درج نوشته بر روی بسته بندی اصلی کالا و یا مخدوش و پاره شدن بسته بندی اصلی باعث باطل شدن گارانتی بازگشت کالا میگردد.

مشتری باید کالا را فقط از طریق پست جهموری اسلامی ایران ارسال کند. در صورت بازگشت کالا به علت وجود مغایرت با سفارش خریدار و عیب فنی، هزینه ی ارسال بر عهده ی ما بوده و معیار بازگشت هزینه ی ارسال کالا، رسید پستی می باشد.

در صورت ارسال کالا به روشهای دیگر مانند اتوبوس یا تیپاکس، هزینه ی ارسال بر عهده ی مشتری خواهد بود.

پس از پذیرش کالای بازگشتی، تیم فنی آن کالا را تست کرده و نتیجه به طور میانگین تا سه روز کاری به مشتری اعلام میگردد.

بعد از بررسی کالاهای بازگشتی توسط تیم پیشتیبانی در صورتی که کالا، خارج از قوانین بازگشت داده شده و بدون ایراد باشد؛ کالا مجدداً برای مشتری ارسال میگردد و هزینه ی ارسال به عهدهی مشتری خواهد بود.

در صورتی که آسیب دیدگی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، همان کالای آسیب دیده را مجددا برای مشتری ارسال میکند.

در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای بازگشتی، کالای مورد نظر به مدت یک ماه نزد به صورت امانت باقی میماند و بعد از آن نسبت به مفقودی و یا آسیب دیدگی مسئولیتی بر عهده ندارد.

در صورتی که نیاز به بازگشت وجه توسط فروشگاه باشد، حداکثر تا ۳ روز کاری وجه مورد نظر به مشتری بازپرداخت خواهد شد.

کالاهای غیرقابل بازگشت

کالاهای سفارشی که به درخواست مشتری موجود میشوند.

روند استرداد وجه

بعد از تکمیل فرآیند خرید توسط شما سفارش در حالت پردازش باقی میماند تا در اولین فرصت بعد از تأیید نهایی واحد انبار سفارش در حالت تکمیل شده قرار گیرد و به واحد بسته بندی و ارسال فرستاده شود. در صورت عدم تأیید واحد انبار، وضعیت سفارش شما به حالت لغو شده تغییر وضعیت پیدا میکند و در اولین فرصت واحد پشتیبانی برای هماهنگی جهت بازپرداخت یا تغییر سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

در صورت انصراف از خرید و یا تایید درخواست مرجوعی کارشناسان مربوطه فروشگاه اینترنتی گوشی مرکزی با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر ۷۲ ساعت وجه به حساب شخص خریدار واریز می گردد لازم به ذکر است وجه فقط به حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده می شود.

تعهدات خدمات پس از فروش

مرغوبیت کالا

تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگی های محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول را دقیقا همانطور که هست در سایت منعکس کرده و از بزرگنمایی چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی گوشی مرکزی دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

گارانتی و اصالت کالا

فروشگاه اینترنتی گوشی مرکزی اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند.

تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی گوشی مرکزی بمدت ۱۸ ماه گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، تولید شده‌اند. بنابراین کلیه کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی گوشی مرکزی عرضه می‌شوند اصلی هستند. از این رو است که فروشگاه اینترنتی گوشی مرکزی اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت را تضمین می‌کند.

  1. گارانتی سلامت کالا: محصول در صورتی که مشکل فنی و یا دچار شکستگی باشد، بصورت رایگان تعویض می شود.
  2. گارانتی شرکتی: محصولاتی که دارای گارانتی شرکتی باشند، کلیه مسئولیت و پاسخگویی با شرکت گارانتی می باشد و فروشگاه اینترنتی گوشی مرکزی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

رسیدگی به شکایات و ثبت شکایت

مشتریان محترم می توانند در صورت نیاز به ثبت شکایات و یا پیگیری شکایات از طریق تلفن با شماره ۰۹۱۲۳۴۳۸۵۶۳ تماس بگیرند.

ساعات پاسخگویی

مشتریان محترم می توانند روزهای کاری (شنبه تا پنج شنبه) از ساعت ۹ تا ۵ بعداز ظهر تماس بگیرند.